Nie startuje mi nepomuk, a w logach mam jakieś dziwne info o wersjach bibliotek...

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Sun Nov 10 10:46:07 CET 2013

Od jakiegoś czasu nie działa mi wyszukiwanie pod KDE. Nie startuje poprawnie
Nepomuk. Właśnie grzebnąłem w logach i znalazłem takie dziwny wpis:

[/usr/bin/nepomukservicestub] Failed to start service nepomukstorage (Wtyczka
'nepomukstorage' uywa niezgodnej biblioteki KDE. (4.11.00).).

Ale jednocześnie:

$ rpm -qf /usr/lib/kde4/nepomukstorage.so
kde4-nepomuk-core-4.10.5-2.i686
$ rpm -V kde4-nepomuk-core-4.10.5-2.i686
$

czyli jest OK. O co chodzi?! Próbuję przebudować na własnym systemie, ale
jeśli jest jakaś taka zależność w pakiecie na FTP to coś jest nie w
porządku...

PS. Zdecydowanie poza konkursem - w CVS jest już nepomuk-4.11.1. To jakieś
"zapowiedzi" KDE 4.11? Kiedy można się spodziewać nowszej wersji środowiska?
:-)