problemy z glib2-2.38.0.

Paweł Sikora pluto at agmk.net
Tue Oct 8 09:29:50 CEST 2013

witam,

wczoraj po czesciowym upgrejdzie th na domowym laptopie, plasmoid kde stwierdzil,
ze systemi nie posiada baterii oraz przestalo dzialac usypianie laptopa poprzez
zamykanie dekielka.

szukanie w logach po omacku doprowadzilo mnie do .xsession-errors, w ktorym wydlubalem
informacje (warningi) wskazujace na wewnetrzne problemy upower i faktycznie 'upower -e'
wypluwalo tylko na konsole jakies warningi z glib2. wyglada na to, ze binarki upower
zbudowane w otoczeniu glib2-devel-2.38.0 nie dzialaja poprawnie z glib2-2.36.4.
dopiero aktualizacja glib2 przywrocila upower do zycia.

wyglada tez, ze cos innego przestalo przy tej okazji dzialac - usypianie poprzez zamykanie dekielka.
sprawdzilem, reczne wywolanie suspend z menu kde usypia system, a dekielek nie.

ile jeszcze innych rzeczy po cichu przestalo dzialac, to nie wiem, ale zachowanie glib2
jest skandaliczne...