systemd - Problem z montowaniem /home na LVM

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Fri Sep 13 19:06:19 CEST 2013

On Fri, 13 Sep 2013 12:55:25 +0200
Lukasz Glebicki <lukaszgl w post.pl> wrote:
> Nie chce mi się za pierwszym razem podnieść system. Nie potrafi
> zamountować /home, który to stoi na LVM / mdadm.

Jakie masz initrd/initramfs?

Jeśli zrobione przez geninitrd (chyba wciąż domyślnie się robi po
zainstalowaniu naszego kernela), bez udev (USE_UDEV=no w
/etc/sysconfig/geninitrd), to LVM, DM czy LUKS mogą nie działać.

Jeśli używasz Dracut albo geninitrd z USE_UDEV=yes, to problem jest
gdzie indziej.

Pozdrowienia,
	Jacek