Wyciek pamięci w rpm-5.4.12-2? A może glibc-2.18-2 jest skopany?

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Thu Sep 19 12:29:12 CEST 2013

On Thu, 19 Sep 2013 11:58:31 +0200
Łukasz Maśko <ed w yen.ipipan.waw.pl> wrote:

> Dnia czwartek, 19 września 2013 11:44:59 Łukasz Maśko pisze:
> [...]
>
> Żeby było jeszcze ciekawiej, na drugim moim kompie (taka sama architektura)
> aktualizacja przeszła bez problemu. Zgłupiałem dokumentnie :-/

Może jednak chromium (plus obciążenie wygenerowane przez RPM) było winne
na początku, a przez wywalenie Xów z poldkiem rozwaliłeś sobie bazę RPM,
co jest odpowiedzialne za aktualne kłopoty?

Ja generalnie od dawna zauważam problemy przy upgrade glibc –
przygotowania zależności zajmują poldkowi, czy RPMowi znacznie więcej
czasu niż przy jakimkolwiek innym pakiecie.

Pozdrowienia,
	Jacek