Re: rpm5 i użytkownicy

Paweł Gołaszewski blues at pld-linux.org
Wed Sep 25 17:47:36 CEST 2013

On Wed, 22 May 2013, Paweł Gołaszewski wrote:

> Właśnie mi się zrobiła druga maszyna z taką samą przypadłością...
>
> # rpm -q rpm poldek
> rpm-5.4.10-53.x86_64
> poldek-0.30.0-1.rc7.4.x86_64

> Nie. To standardowe systemy.

Czy naprawdę tylko ja ten problem dostrzegam?
W tej chwili kolejna maszyna ma takie same objawy. Tutaj akurat host jest
TH, a guest to AC, ale mam też dowolne inne kombinacje.

[...]
Pobieranie ac-updates-main::bind-9.8.3.P3-2.i686.rpm...
Uruchamianie vrpm-preload --upgrade --replacefiles --replacepkgs -vh --root /vservers/ewz --define _check_dirname_deps 1 --define _install_langs pl:pl_PL:en...
   1:bind                   warning: grupa named nie istnieje - użyto grupy root
[...]
warning: użytkownik named nie istnieje - użyto konta root
[...]
Run "/sbin/service named start" to start named service.