Co się zmieniło między kernelami 3.13.7 a 3.13.9, że przestała mi działać mysz i klawiatura?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Mon Apr 7 13:16:20 CEST 2014

Zainstalowałem przed chwilą ostatni kernel (3.13.9-1) i po restarcie przestały
mi działać mysz i klawiatura pod X-ami. A jako, że to laptop, to nawet nie mam
jak się do niego dostać z zewnątrz (wiem, mogę postawić sshd i jak będę musiał
to zrobię, ale może nie będę musiał). Wszystko działa OK na starszej wersji
(3.13.7-1). Może ktoś ma pojęcie o tym, co ze zmian między tymi kernelami
mogło się tak uwidocznić?