Co się zmieniło między kernelami 3.13.7 a 3.13.9, że przestała mi działać mysz i klawiatura?

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Fri Apr 25 10:54:18 CEST 2014

On Fri, 25 Apr 2014, Paweł Gołaszewski wrote:

> ...ale jak sysrq działa to klawiatura chyba też jednak działa...? :)

Może i działa, ale u mnie dla odmiany 3.13.9+ i 3.14 z vserverem nawet
do tego nie dochodzi. Wiesza sie na "Switched to clocksource TSC" i dupa.
Po prostu wyłączę vserver w nowych kernelach, będzie tylko w 3.4 i 3.10 :(

--
Jan Rękorajski                                 | PLD/Linux
SysAdm                                         | http://www.pld-linux.org/