Co się zmieniło między kernelami 3.13.7 a 3.13.9, że przestała mi działać mysz i klawiatura?

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Fri Apr 25 11:51:10 CEST 2014

On 04/25/14 10:54, Jan Rękorajski wrote:
> Może i działa, ale u mnie dla odmiany 3.13.9+ i 3.14 z vserverem nawet
> do tego nie dochodzi. Wiesza sie na "Switched to clocksource TSC" i dupa.
> Po prostu wyłączę vserver w nowych kernelach, będzie tylko w 3.4 i 3.10 :(

Pewnie kiedyś i tak będzie trzeba. Upstream kernel przecież teraz ma
wbudowane różne inne systemy virtualizacji/kontenerów, które są
oficjalnie utrzymywane, a także wspierane przez userspace typu systemd.
Chyba nie ma sensu na siłę trzymać rozwiązania, którym upstream nie jest
zainteresowany, a które z każdym kolejnym wydaniem kernela staje się
bardziej kłopotliwe.

Czy może vserver ma coś, czego nie daje nic dostępnego w vanilla?

Rozumiem, że w przypadku istniejących systemów opartych o vserver to
może być kłopot, ale właśnie do tego są kernele LTS.

Pozdrawiam,
	Jacek