Pomóżcie proszę zrobić pakiet (niby mam, ale coś jest nie tak).

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Mon Aug 25 12:36:55 CEST 2014

Próbuję zrobić paczkę dla QtKeychain
(https://github.com/frankosterfeld/qtkeychain). Jest mi ona potrzebna do
zbudowania klienta OwnCloud. Napisałem speca. Buduje się, paczkuje,
instaluje, pliki wydają się lądować we właściwych miejscach:

$ rpm -ql QtKeychain QtKeychain-devel
/usr/lib/libqtkeychain.so
/usr/lib/libqtkeychain.so.0
/usr/lib/libqtkeychain.so.0.3.90
/usr/share/doc/QtKeychain-0.3.0
/usr/share/doc/QtKeychain-0.3.0/COPYING.gz
/usr/share/doc/QtKeychain-0.3.0/ChangeLog.gz
/usr/share/doc/QtKeychain-0.3.0/ReadMe.txt.gz
/usr/include/qtkeychain
/usr/include/qtkeychain/keychain.h
/usr/include/qtkeychain/qkeychain_export.h
/usr/lib/cmake/QtKeychain
/usr/lib/cmake/QtKeychain/QtKeychainConfig.cmake
/usr/lib/cmake/QtKeychain/QtKeychainConfigVersion.cmake
/usr/lib/cmake/QtKeychain/QtKeychainLibraryDepends-pld.cmake
/usr/lib/cmake/QtKeychain/QtKeychainLibraryDepends.cmake

Problem jest taki, że jak później chcę wykorzystać tą bibliotekę do
zbudowania rzeczonego OwnCloud, to cmake zgłasza błąd, że nie może znaleźć
tej biblioteki. Jednocześnie, jeśli bez budowania paczek zbuduję sobie
QtKeychain i zainstaluję przez make install (pliki instalują się w
/usr/local/*) to OwnCloud jest budowane. Definitywnie coś tutaj nie gra -
wygląda, jakby cmake nie widział tej biblioteki, jeśli jest zainstalowana z
paczki w powyższych lokalizacjach, a widzi jak wszystko jest w /usr/local/*

Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś poświęcił chwilę i zerknął na załączonego
speca. Na pewno coś w nim jest nie tak - ale co? Pomóżcie poprawić :-/
A non-text attachment was scrubbed...
Name: QtKeychain.spec
Type: text/x-rpm-spec
Size: 2212 bytes