Nowy "lepszy" klient mysql

Jacek Osiecki josiecki at silvercube.pl
Sat Feb 8 17:26:47 CET 2014

Witam,

Czy ktoś może mi podpowiedzieć jakim sposobem przekompilować STAREGO klienta mysql z bibliotekami nowego mysqla?
Od którejś wersji (właśnie, której), jest "nowy, lepszy" klient tekstowy mysql który jest totalnie nieużywalny :(
Historia w nim działa losowo - niektóre komendy zapisuje, niektóre nie. ctrl+r w ogóle nie działa, co chwila mam bulby typu:
piszę komendę, strzałka w górę - a tam inna komenda, a tam jakaś dużo dawniej odpalona komenda...

Szlag mnie trafia i pilnuję by broń Boże nie upgrade'ować mysql-clients tam gdzie to tylko się da zachować...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
josiecki w silvercube.pl