Nowy "lepszy" klient mysql

Jacek Osiecki josiecki at silvercube.pl
Sat Feb 8 17:46:36 CET 2014

Wiadomość napisana przez Łukasz Maśko <ed w yen.ipipan.waw.pl> w dniu 8 lut 2014, o godz. 17:36:

> Zapamiętuje wszystko, tylko przechodzenie po historii jest trochę zmienione.
> To nie jest wina klienta tylko biblioteki libreadline. Bash zachowuje się
> dokładnie tak samo. Może być to upierdliwe.

Nie zapamiętuje. Sprawdzam nawet w .mysql_history - jest tak samo, tj. nie ma komend których nie było pod strzałką w górę.
Czasami po wpisaniu komendy od razu mogę do niej wrócić strzałką w górę, czasami - nie i już.

Jakoś pod bashem wszystko działa normalnie... A klient mysqla w ogóle nie nadaje się do użytku.

Co jest grane? :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki