brakujące zależności pakietów perlowch

Kacper Kornet draenog at pld-linux.org
Fri Oct 10 14:10:25 CEST 2014

On Wed, Oct 08, 2014 at 06:42:42AM +0200, Szymon Siwek wrote:
> Wysłałem na listę, ale gdzieś zaginęło.

> aaaa....

> To jest akurat w miarę proste: dla każdego rpm-a rozpakowuję i
> sprawdzam zmodyfikowanymi file czy do perla są dodawane jakieś opcje.

Zrobiłem coś podobnego. Dodatkowo:

1) Ograniczyłem się do pakietów wymagających /usr/bin/perl
2) Sprawdzałem datę zbudowania pakietu, czy mieści się w przedziale
czasowym, kiedy na file był felerny.

Wyszło mi jakieś 75 pakietów do przebudowania. Wieczorem powinienem mieć
czas posłać je na buildery.
--
  Kacper