Skrypty startowe mldonkey

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Wed Dec 9 20:29:19 CET 2015

Dnia środa, 9 grudnia 2015 18:27:24 stacho pisze:
[...]
> Ja mam inny problem, PLD zainstalowane na maszynie wirtualnej w vmware
> esxi.
> Jak jest systemd to nie da się zalogować przez konsolę esxi, brak
> logina. :(
> Próbując "coś" z tym zrobić, tak się systemd zbuntował że musiałem
> odzyskiwać
> system z kopi. Przy SysV wszystko jest jak trzeba.

Na jednym laptopie uzyskałem taką sytuację, że nie miałem loginu na tty1, ale
na tty2 i dalszych już były. Pod systemd. Może coś podobnego masz u siebie?
Podpowiedź dlaczego tak została mi tutaj udzielona, ale nie mogę jej teraz
znaleźć. Poszukaj w archiwum, może ci się uda ją znaleźć. Jeśli to jeszcze ma
znaczenie.