Sysv/systemd a LXC (Re: Skrypty startowe mldonkey)

Mateusz Korniak mateusz-lists at ant.gliwice.pl
Fri Dec 11 13:55:53 CET 2015

On Friday 11 December 2015 12:17:34 Paweł Gołaszewski wrote:
> systemd jest fajne, ale ma swoje wady. Dla przykładu w systemie gościa lxc
> działa tragicznie i pierwsza rzecz, którą robię to wymiana na
> stary-dobry-sysvinit

A o co konkretnie chodzi?
Nie mieliśmy jeszcze większych [1] problemów klientem LXC na systemd, o ile
host tez jest na systemd.

[1]: Nie licząc:
lxc.autodev = 1
jest raczej wymagane dla systemd, co powoduje problemy z tworzeniem urządzeń w
kontenerze.

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,