The future of i486 arch in Th

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Thu Jan 1 13:21:50 CET 2015

On Thu, Jan 01, 2015 at 11:45:44 +0100, Tomasz Pala wrote:

> Pytanie zatem brzmi: czy glibc ma detekcję runtime? Sądząc po takich
[...]
> to nie ma. Zresztą grep __SSE na źródłach to potwierdza (albo nie umiem
> tego poprawnie odczytać).
>
> $ ls **/*86/**/*sse2.* | wc -l
> 46
>
> pokazuje skalę strat - to są funkcje używane przez wszystko w systemie.

Z tym się zagalopowałem - to akurat nie jest wyłączane bez __SSE*_MATH__.
Zmienia się jedynie trochę inline'ów. Jakoś przegapiłem pojawienie się
dispatchera, więc chyba faktycznie nie ma większego sensu siłowanie się
z SSE. Ten połatany zlib też o ile pamiętam ma detekcję...

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>