The future of i486 arch in Th

Light-I light-i at o2.pl
Fri Jan 2 00:37:47 CET 2015

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 01.01.2015, 23:30, od Adam Osuchowski:
> BTW, czy mogę się ostatecznie dowiedzieć jaki będzie los innych aliasów
> ustawianych w /etc/shrc.d/*? Dlaczego jedne aliasy mogą być narzucane
> użytkownikowi przez system, a inne nie (pomimo, że każdy z nich można
> przecież nadpisać we własnej konfiguracji)?
Hmm… Nie bardzo rozumiem, skąd te unoszenie się…
$  export GREP_OPTIONS=' -q'
$  grep -V
grep: uwaga: zmienna GREP_OPTIONS nie będzie już używana, proszę użyć aliasu
albo skryptu
grep (GNU grep) 2.21
Copyright © 2014 Free Software Foundation, Inc.
Licencja GPLv3+: GNU GPL wersja 3 albo późniejsza http://gnu.org/licenses/gpl.html
To jest wolne oprogramowanie: możesz je modyfikować i rozpowszechniać.
Autorzy NIE DAJĄ GWARANCJI w granicach dozwolonych prawem.
Napisany przez Mike'a Haertela (Mike Haertel) i innych, zobacz:
http://git.sv.gnu.org/cgit/grep.git/tree/AUTHORS.
--
Pozdrawiam,
Light-I