The future of i486 arch in Th

Adam Osuchowski adwol at zonk.pl
Fri Jan 2 09:38:48 CET 2015

Jacek Konieczny wrote:
> Jest chyba różnica między niezdefiniowaniem jakiegoś podejrzanego
> aliasa, którego każdy, kto potrzebuje, może sobie sam ustawić, a
> skompilowaniem całej dystrybucji tak, że u niektórych nawet nie
> zabootuje, o ile ktoś sobie całości dla swoich potrzeb nie przekompiluje.

Dlaczego podejrzanego? W czym ten alias jest bardziej podejrzany od
zmiennej z opcjami, którą się pies z kulawą nogą nie interesował, leżała
spokojnie przez całe lata i pewnie nadal by leżała nie powodując końca
świata, gradobicia i kataklizmów, gdyby nie jej porzucenie przez developera?
Jedyna różnica to taka, że była domyślnie zakomentowana, ale zakomentowany
defaultowo alias i tak pewnie by kłuł w oczy co poniektórych.

Nie chodzi mi o to, żeby na siłę ustawiać tego aliasa tylko o określenie
zasad definiowania takich aliasów (i zmiennych) na poziomie systemu.
Innymi słowy: które aliasy/zmiene są "podejrzane", a które nie?