Asterisk i chan_dongle

stacho stacho at venco.com.pl
Mon Jan 19 20:45:08 CET 2015

Witam!
Potrzebuję zainstalować asterisk z obsługą chan_dongle.
Mam to poskładane na astrisk-10 i działa.
Niestety w repo jest już tylko asterisk-13, do którego trudno znaleźć
chan_dongle.
Znalazłem takie coś: https://forum.openwrt.org/viewtopic.php?id=54343
Nawet się kompiluje i "trochę" działa, tzn. można się wdzwonić i
rozmawiać.
Natomiast próba wybrania jakiegoś numeru kończy się tym że dodzwaniamy
się
i to wszytko, brak sygnału dzwonienia i cisza w obu słuchawkach. :(
Po takiej próbie konsola CLI "umiera". tzn. każda komenda wraca "pusta".
Coś gdzieś jest nie tak, w tych poprawkach dla 13-stki.
Niestety ja tego poprawić nie potrafię.

Widzę że w pld nadal podtrzymywany asterisk-1.8.
Ta wersja rozwiązała by mój problem, dlatego
mam pytanie/prośbę o kompilację tej wersji.
Da się zrobić?

--
pzdr
Stacho Pal