Kolejny pakiet "legacy" dla nvidii?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Thu Jan 29 15:25:25 CET 2015

Dzisiaj po aktualizacji i restarcie moja stacja robocza zakomunikowała mi (w
logach) takie coś:

[    67.389] (WW) NVIDIA(0): The NVIDIA Quadro NVS 290 GPU installed in this
system is
[    67.389] (WW) NVIDIA(0):     supported through the NVIDIA 340.xx Legacy
drivers. Please
[    67.389] (WW) NVIDIA(0):     visit http://www.nvidia.com/object/unix.html
for more
[    67.389] (WW) NVIDIA(0):     information.  The 346.35 NVIDIA driver will
ignore this
[    67.389] (WW) NVIDIA(0):     GPU.  Continuing probe...

Znaczy - nie będę działać, wróć do starszych starów. OK, ja sobie przebuduję z
GIT-a, ale nie każdy ma ochotę/czas. Czyżby nadeszła pora na kolejną linię
"legacy" dla sterowników serii 340.x? Jaka jest polityka PLD w tym miejscu?