Po ostatnim upgrade klawisze sterujące w konsoli strzeliły focha [systemd]

Light-I light-i at o2.pl
Thu Jun 18 13:43:22 CEST 2015

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 18.06.2015, 12:47, od Łukasz Maśko:
> [...]
>
> Nie mam pojęcia, czy to coś pomoże, ale ja mam takie coś:
>
> $ cat /etc/vconsole.conf
> KEYMAP=pl2
> FONT=iso02.08
> CONSOLEFONT=iso02.08
> FONT_MAP=8859-2
>
> Może spróbuj dodać CONSOLEFONT=... i wtedy sprawdź?

Patrząc w źródła systemd-220/src/vconsole/vconsole-setup.c mogę odpowiedzieć
„nie ma takiego numeru” jak CONSOLEFONT:
         r = parse_env_file("/etc/vconsole.conf", NEWLINE,
                            "KEYMAP", &vc_keymap,
                            "KEYMAP_TOGGLE", &vc_keymap_toggle,
                            "FONT", &vc_font,
                            "FONT_MAP", &vc_font_map,
                            "FONT_UNIMAP", &vc_font_unimap,
                            NULL);

Szczerze powiedziawszy to nie wiem dlaczego to jest jakiś kompilowany wrapper,
kiedy wystarczyłby zwykły skrypt, prostszy w wykrywaniu problemu…
Patrząc dodatkowo na target-pld.patch, widzę natomiast, że popełnia czytanie:
--
Pozdrawiam,
Light-I