Po ostatnim upgrade klawisze sterujące w konsoli strzeliły focha [systemd]

Light-I light-i at o2.pl
Fri Jun 19 17:59:23 CEST 2015

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 19.06.2015, 12:59, od Tomasz Pala:

> Ale to była istotna podpowiedź! - sprawdź tę wersję systemd na innych
> dystrybucjach, albo na PLD podmień binarki na obce. Będziesz znał źródło
> problemu, to znajdziesz wadliwego patcha w odpowiednim repo i będziesz
> wiedział, komu zgłaszać.

W sumie to pewnie coś związanego z nVidia/Optimus - pierwsze wywołanie wrzuca
właściwy font (nie wiem tylko czy z właściwą mapą), po czym ładuje się nvidia i
jest standardowy font en i miałem dopisane w /etc/rc.d/rc.local: „systemctl
restart systemd-vconsole-setup.service”
Po namyśle wstawiłem tam takie obejście:
SET_FONT_TERMINALS=$(grep SET_FONT_TERMINALS /etc/vconsole.conf | sed -r -n
for term in ${SET_FONT_TERMINALS}; do
	/lib/systemd/systemd-vconsole-setup /dev/tty${term}
done

--
Pozdrawiam,
Light-I