nagios , status via nrpe ?

Mateusz Korniak mateusz-lists at ant.gliwice.pl
Mon Jun 29 09:58:49 CEST 2015

On Friday 26 June 2015 07:56:35 Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> check_command                   check_nrpe!-c check_load
>
> Tak  użytkujemy od dawna... z kolei czy tak powinno być czy raczej -c już
> zaszyte w command to ciężko stwierdzić.

Nigdzie (w dokumentacji/przykładach) nie widziałem inaczej niż:

check_nrpe!check_load

więc statystycznie w PLD raczej jest niestandardowo.

Na rozwiązanie problemu przy domyślnej konfiguracji PLD trafiłem poprzez post
gdzie komuś omsknął się palec i ręcznie puszczał test z "- c" i efekt był tak
jak w PLD. ;)

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,