Spec od pythona potrzebny w poprawie budowania calibre

Light-I light-i at o2.pl
Thu Mar 12 16:07:23 CET 2015

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 12.03.2015, 12:50, od Łukasz Maśko:
> Witam.
> Próbuję poprawić calibre tak, żeby zbudowało się na obecnym Th/test+ready.
> Obecnie dostępna wersja wyleci "z okazji" aktualizacji ImageMagic. Niestety,
> kompilacja nowej wersji (spec w repo, dotyczy to również starej, o czym
> napisałem niżej) notorycznie wywraca się w taki sposób:

Jako, że trochę skrobam pytonka, to próbuję, ale - gdyż ponieważ:
poppler-Qt-devel z b-req - czy to jest prawidłowa nazwa paczki PLD ?
Są tylko poppler-qt5-devel i poppler-qt4-devel, z czego tylko ten pierwszy
wydaje się być właściwym…
Na ten tomiast brakuje:
- w b-req qt5-qmake oraz sip-PyQt5
- w sekcji %build - „QMAKE="%{_bindir}/qmake-qt5" \”

--
Pozdrawiam,
Light-I