zdalny mirror ftp bez indeksów

Adam Osuchowski adwol at zonk.pl
Sat Mar 14 18:41:20 CET 2015

Krzysztof Szwaba wrote:
> Na zdalnym mirrorze ftp
> ftp://ftp.polsl.pl/pub/linux/PLD/3.0/.archive/PLD/i686/RPMS/
> nie ma indeksów packages.ndir.*

Nie ma bo to w założeniu było moje własne archiwum pakietów na wypadek
gdyby był mi jakiś potrzebny, a wyleciał już z oficjalnego ftpa.
Upubliczniłem je bo może się komuś jeszcze przydać ale jest to archiwum
nieoficjalne i od dość dawna już nie jest aktualizowane (być może wrócę
kiedyś do tego tematu jak będzie potrzeba).

> Czy jest możliwe wykorzystanie takiego zdalnego źródła jako lokalne ?

W takim stanie jak teraz nie, bo jak sam zauważyłeś brak jest indeksów.
Nie było tworzone po to, żeby go dopisywać do konfiga poldkowego jako
repozytorium tylko ściągać pojedyncze pakiety w razie potrzeby.

> Ewentualnie w jaki sposób można samemu wygenerować brakujące indeksy po
> zassaniu plików na własny serwer ftp ?

Wystawić pakiety po ftp/http w jakimś katalogu i wygenerować indeksy:

poldek -s <katalog> --mkidxz --mt pndir