systemd czy SysV - co wybrać ?

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Sun Mar 15 20:02:59 CET 2015

On Sat, Mar 14, 2015 at 23:01:54 +0100, Krzysztof Szwaba wrote:

> Co lepiej wybrać przy aktualizacji PLD do nowej wersji:
> pozostać przy SysV czy migrować na systemd ?
> Najbardziej zależy mi na stabilności, jednak czy w nowszych rel. będzie
> zachowana wsteczna zgodność z rc.scripts ?

Jeżeli na stabilności[*], to jeszcze trzymaj SysV. systemd musi okrzepnąć,
tak jak obecne skrypty SysV powstawały w wielkich bólach.
* chyba że używasz mniej popularnych usług, do których obecne skrypty w
PLD nie są tak dopieszczone, jak być powinny, to wtedy nie ma sensu już
ich poprawiać, tylko należy od razu iść w systemd.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>