systemd czy SysV - co wybrać ?

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Mon Mar 16 12:27:32 CET 2015

On 2015-03-16 11:29, Łukasz Maśko wrote:
> Jakaś podpowiedź co do powyższego? Możliwe, że problem wynika z jakichś
> zostawionych po SysVinit elementach, bo robiłem przejście (dawno), ale nie mam
> pojęcia, jakich i gdzie szukać, bo wszystko poza tym działa jak należy.

Initramfs masz z udev? Długo w PLD defaultem był initramfs (budowany
przez geninitrd) bez udev i systemd kiepsko sobie z tym radzi. W wielu
przypadkach w ogóle się nie bootuje, ale może w jakimś działał… do
czasu.

'geninitrd' z USE_UDEV=yes (teraz to chyba default) daje radę, ale IMHO
najbezpieczniej zamiast tego użyć dracuta.

Pozdrawiam,
Jacek