Spec od pythona potrzebny w poprawie budowania calibre

Light-I light-i at o2.pl
Mon Mar 16 21:07:38 CET 2015

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 14.03.2015, 10:09, od Łukasz Maśko:
> Dnia sobota, 14 marca 2015 09:14:59 Łukasz Maśko pisze:
> [...]
>>
> [...]
>
> Dodam dla formalności, że to jest już w fazie %install, w wyniku konkretnie
>
> XDG_DATA_DIRS=/tmp/calibre-2.20.0-root-ed/usr/share
> XDG_UTILS_INSTALL_MODE=system LIBPATH=/usr/lib /usr/bin/python setup.py
> install

Niemożliwe, że to jest %install, przecież to jest kompilacja gui…
Pamiętam, ze ostatnio jak próbowałem na 64-bit, to się zbudowało, tylko nie mógł
odnaleźć starej konfiguracji %files.
W tej chwili bardzo bym chciał pomóc, ale niestety musiałem awaryjnie
przeskoczyć na bardzo słaby sprzęt (ledwo poczta i www) i nie zaszaleję
(współczesne dyski twarde, zwłaszcza hybrydowe wynalazki Seagate to porażka pod
Linuksem - nie mam pojęcia jak zarządzać obszarem 8GB SSD, aby ograniczyć zapis,
bo tu generalnie decyduje „muńdre firmware” od dysku, a nie administrator systemu).
Ad rem: Zauważyłem, że sporo paczek z req jest niepotrzebnie wpisanych, rpm sam
z siebie je wpisuje, jeśli *-devel jest w breq.
--
Pozdrawiam,
Light-I