rc.scripts + aliasy aliasy - brak kompatybilności z net-tools ?

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Fri Mar 20 15:32:01 CET 2015

On Thu, Mar 19, 2015 at 20:11:38 +0100, Krzysztof Szwaba wrote:

> Raczej nie, chyba że podpowiesz mi jakąś możliwość.
> Mam zdalny dostęp do konsoli przez ipmi.

No to skoro masz SOL, to każ kernelowi wypluwać logi do seriala.
Nie rozumiem za bardzo "mam zdaną dostęp do konsoli" i "nie mam
czegośtam", na serialu jest niemal wszystko. A jeżeli nie - to masz
jeszcze netconsole, wystarczy żeby interfejs, za którym wisi np. cancd,
podniosił się wcześniej.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>