systemd-219 i problemy

Arkadiusz Miśkiewicz arekm at maven.pl
Thu May 14 08:35:05 CEST 2015

On Thursday 14 of May 2015, Jacek Konieczny wrote:

> Zrobiłem brancha systemd-218, więc teraz 'builder -bb -r systemd-218
> systemd' powinno zadziałać.
>
> A ja się przyjrzę co jest spieprzone w 219…

Może się przyda, okolice systemd

Zdaje się geninitrd musi teraz tych użytkowników kopiować do initrd
http://i.imgur.com/tpfk0sb.png

diff między 218, a 219:
http://sprunge.us/IcQH

Jeszcze
maj 13 09:04:01 xps systemd[13418]: Failed at step CGROUP spawning
/lib/systemd/systemd: No such file or directory

--
Arkadiusz Miśkiewicz, arekm / ( maven.pl | pld-linux.org )