Aktualizacja glibc do 2.22-7 (i686) = system nie wstaje.

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Mon Oct 12 12:19:38 CEST 2015

Zrobiłem przed chwilą aktualizację glibc na moim laptopie do wersji 2.22-7.
I od razu wystąpił problem, po czym po restarcie system nie chce wstać.
Objaw - notoryczne segfaulty prawie wszystkiego, a w journalu komunikaty
tego typu:

Oct 12 12:01:36 laptok cups[16216]: initlog: loadlocalr.c:130:
_nl_intern_locale_data: Assertion `cnt < (sizeof (_nl_value_type_LC_COLLATE)
/ sizeof (_nl_value_type_LC_COLLATE[0]))' failed

Nieszcześliwie nie miałem włączonego repackage, teraz jakoś muszę starszą
wersję przepchnąć na laptopa. Tak czy inaczej - wersja 2.22-7 jest
niebezpieczna.
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                         /\\