Aktualizacja glibc do 2.22-7 (i686) = system nie wstaje.

"Łukasz Maśko" ed at yen.ipipan.waw.pl
Mon Oct 12 13:20:08 CEST 2015

Dnia 12 Października 2015, 12:25, Pn, Arkadiusz Miśkiewicz napisał(a):

> Upgradnęło Ci się wszystko, łącznie z locale? U siebie dałem reinstall glibc
> glibc-localedb-all i po problemie. Rozwiązania sensownego jeszcze nie znam.
>
> https://sourceware.org/ml/libc-alpha/2015-10/msg00310.html
[...]

Tak, wszystko. Ale reinstalki zrobić nie mogę, bo na skutek błędu przy
próbie downgrade-u chyba mam właśnie rozwaloną bazę RPM-a i skamlę, żeby
ktoś pomógł mi ją naprawić (na pld-users-pl) :-(
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                         /\\