dbus-libs-1.10.6-1.i686 + multilib = problem z libgcrypt

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Mon Jan 18 21:01:33 CET 2016

On Sun, Jan 17, 2016 at 19:30:52 +0100, Jakub Bogusz wrote:

> [...]

Niedawno pisałem o tym, nikt nie był nawet zainteresowany odpowiedzią.
W związku z tym, tj. kompletnym brakiem zasad, oczywiście - jest to
dopuszczalne, szkoda że nie jest wręcz powszechnym zaleceniem czy nawet
obowiązkiem.

> Można by wydzielić -tools, ale jeśli jedynym problemem jest ten plik
> - to czemu on się różni między architekturami?

Nie jest jedynym, ja już na to dawno trafiłem:

$  rpm -qf /usr/bin/dumpsexp
libgcrypt-1.4.3-1.i686
libgcrypt-1.6.1-1.i686

$  rpm -V libgcrypt-1.4.3-1.i686