Re: Jak odzyskać pliki tndb w /etc/vservers/.defaults/cachebase/poldek?

Jacek Osiecki josiecki at silvercube.pl
Thu Jan 28 23:22:54 CET 2016

Wiadomość napisana przez Paweł A. Gajda <mis w pld-linux.org> w dniu 28 sty 2016, o godz. 22:04:

> Nie do końca rozumiem/wiem co robi vpoldek, ale rpmdbcache to tylko kesz
> bazy RPM-a i jako taki może zostać usunięty bez problemu. Jak to Ci się
> wywala dokładnie?

No właśnie też myślałem że cache to się odtwarza jakby co…
Tymczasem:

root w juliett /etc/vservers/.defaults/cachebase/poldek> mv packages.rpmdbcache.vservers.ko-python..rpmdb.* bad
root w juliett /etc/vservers/.defaults/cachebase/poldek> vpoldek ko-python
Wczytywanie [pndir]th...
Wczytywanie [pndir]th...
Przeczytano 25117 pakietów
Usunięto 15 zdublowanych pakietów z listy dostępnych
błąd: nie można otworzyć indeksu Packages(0): Nie ma takiego pliku ani katalogu(2)
	DB: Berkeley DB 5.2.42: (February 29, 2012)
błąd: //vservers/ko-python/.rpmdb: nie można otworzyć rpmowej bazy
root w juliett /etc/vservers/.defaults/cachebase/poldek> mv bad/packages.rpmdbcache.vservers.ko-python..rpmdb.* ./
[...]
Wczytywanie [rpmdbcache]/.rpmdb...
Przeczytano 308 pakietów

Witaj w poldkowym trybie interaktywnym. Wpisz "help" aby otrzymać pomoc.

poldek:/all-avail>
root w juliett /etc/vservers/.defaults/cachebase/poldek>

Jakiś pomysł?
Ten rpmdbcache.vservers.ko-python.rpmdb jest oczywiście zły (skopiowany z innego vservera).
vrpm ko-python — -qa pokazuje dobrą listę pakietów.

Jakiś pomysł jak z bazy rpma (/vservers/.pkg/ko-python/rpm/state/) uzyskać ten rpmdbcache?

Ktoś w PLD w ogóle zajmuje się poldkiem albo rpmem? Bo ja już tracę siły…

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
josiecki w silvercube.pl