Re: Błąd w zależnościach

Jacek Osiecki josiecki at silvercube.pl
Thu Oct 13 19:06:59 CEST 2016

> Wiadomość napisana przez Adam Osuchowski <adwol w zonk.pl> w dniu 13.10.2016, o godz. 13:42:

> $ rpm -q inkscape
> inkscape-0.91-10.x86_64
> $ rpm -q pango
> pango-1.40.2-1.x86_64
> $ rpm -qR inkscape | grep pango
> libpango-1.0.so.0()(64bit)
> libpangocairo-1.0.so.0()(64bit)
> libpangoft2-1.0.so.0()(64bit)
> libpangomm-1.4.so.1()(64bit)
> $ rpm -qR pango | grep harfbuzz
> harfbuzz >= 0.9.30
> libharfbuzz.so.0()(64bit)
> [...]

A którego masz harfbuzza? Bo podejrzewam że nowszego niż 0.9.30…
Ja miałem 0.9.40 i z nim był problem - dopiero po upgrade do 1.3.0 zaczęło działać.

Nie była to kwestia ldconfig - po pierwsze harfbuzz był zainstalowany od ho-ho, a po drugie
ldconfig naprawi tylko błędy polegające na tym że system w ogóle nie widzi jakiegoś lib*.so

Pozdrawiam,
—
Jacek