PLD systemd i mdadm

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Wed Sep 27 23:09:36 CEST 2017

On Wed, Sep 27, 2017 at 20:45:49 +0200, stacho wrote:

> Używam geninitrd, po dodaniu drugiej macierzy (md1),
> wygenerowałem "nowe" initrd.

OK, geninitrd AFAIR nie tyka wolumenów, które mu nie są potrzebne, więc
/home nie składa.

> Jak pisałem, zrobiłem ileś tam, takich systemów, instalacja z pld rescue
> i tar.gz .
> Działają, md1 startuje "normalnie, ostatni w marcu tego roku.
> PLD zawsze aktualne (th+ready).

Do 25 lutego mieliśmy bardzo stare systemd (221), więc może tu się
zmieniło. Ale nie ma co grzebać w przeszłości, spróbuj wrzucić unity
systemd i reguły udeva, które podałem, zamiast naszych z mdadma.

--
Tomasz Pala <gotar at pld-linux.org>