W jaki sposób rpm weryfikuje podpisy pakietów?

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Fri Sep 28 23:04:23 CEST 2018

On Fri, Sep 28, 2018 at 22:53:53 +0800, Jan Rękorajski wrote:

> poldek nie bangla z rpm.org, wywalili API które jest potrzebne poldkowi.

Wiem, niestety. Nie udało mi się także użyć poldka w Fedorze czy SuSE,
choć dawno dawno temu pamiętam, że była obsługa ich indeksów.
Z kolei dnf jest jeszcze ze 2 dekady z tyłu za poldkiem, choć już
widziałem, że planują jakieś najgrubsze kawałki przepisać z pythona na C.
Krótko mówiąc: straszna lipa.

--
Tomasz Pala <gotar at pld-linux.org>