KDE4 and KDE3 going away

Adam Osuchowski adwol at zonk.pl
Wed Feb 27 01:40:05 CET 2019

Jan Rękorajski wrote:
> Until someone fixes build problems with kde packages that are currently broken
> according to http://ep09.pld-linux.org/~pldth/main-ready-test.txt, I am
> going to remove ALL kde4 and kde3 packages and everything that depends on
> them.

Spokojnie, spokojnie... Możesz przybliżyć, co go dokładnie boli, bo:

# ipoldek --sn th -q search -p 'libexiv2.so.26()(64bit)'
exiv2-libs-0.26-1.x86_64
# ipoldek --sn th -q search -p 'libqalculate.so.5()(64bit)'
libqalculate-0.9.7-4.x86_64

Zresztą np. kde4-kdebase-runtime buduje się i z exiv2 0.26 i 0.27.0a.
Wysypuje się gdzie indziej ale to nie ma nic wspólnego z zależnością od
exiv2.