Droppin siadło czy tylko mnie odcięło?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Thu Nov 7 15:06:54 CET 2019

Podbiłem calibre do wersji 4.2.0, przy okazji dodałem BR-a i R-a. Chciałbym to
wrzucić do repo, ale potrzeba dosłać jeszcze samo archiwum bo ono "by default"
jest przerabiane skryptem (z naszego repo). Ale nie mogę. Wygląda jakby ssh do
zrobienia sftp siadło.

Przyznam się bez bicia, że działało ale ponieważ nie pamiętam hasła,
próbowałem wpisać jakieś z moich standardowych. Po 3-ciej próbie przestałem
widzieć otwarty port SSH (może mnie firewall zablokował, kto to wie).