Re: Kolejność kompilowania paczek KDE5

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Tue Nov 26 09:39:24 CET 2019

W dniu 26.11.2019 o 07:36, Jan Rękorajski pisze:

> Tyle mi się udało zrobić przy ostatniej przebudowie paczek:
>
> http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/viewvc.cgi/cvs/PLD-doc/kf5-build-order?revision=1.1&view=markup

O to właśnie chodziło. Już widzę, że lista jest do uzupełnienia. Na sam
początek trzeba dodać kf5-extra-cmake-modules. Ale to się uzupełni.
Udało mi się dorobić kolejne pakiety tak, żeby się budowały i
instalowały (oczywiście nie sam, wykorzystałem paczki już w repo),
postaram się listę o nie uzupełnić.

PS. Przepraszam za format tej wiadomości, KMail 5 mi jeszcze nie działa,
a nie wiem, jak przełączyć Thunderbirda na czysty format tekstowy.