Kolejność kompilowania paczek KDE5

Witold Filipczyk gglater62 at gmail.com
Tue Nov 26 10:37:30 CET 2019

On Tue, Nov 26, 2019 at 09:39:24AM +0100, Łukasz Maśko wrote:

> O to właśnie chodziło. Już widzę, że lista jest do uzupełnienia. Na sam
> początek trzeba dodać kf5-extra-cmake-modules. Ale to się uzupełni.
> Udało mi się dorobić kolejne pakiety tak, żeby się budowały i
> instalowały (oczywiście nie sam, wykorzystałem paczki już w repo),
> postaram się listę o nie uzupełnić.

Sorry, nie chciało mi się podbijać tych speców.

Ogólnie do ustalania kolejności budowania paczek służy skrypt sort-pkgs z repo rpm-build-tools.
Najpierw trzeba ściągnąć interesujące pliki .spec.
Następnie utworzyć plik z nazwami (bez .spec).
I uruchomić sort-pkgs plik

Np.
cd ~/rpm/packages
ls -d kf5-* > kf5.txt
~/rpm/rpm-build-tools/sort-pkgs kf5.txt

Jeśli zależnośći BuildRequires nie są skopane, to je posortuje prawidłowo.