dracut.?==?utf-8?q? reboot: command not found

Krzysztof Mrozowicz krzysztof at mrozowicz.eu
Fri Nov 29 12:44:17 CET 2019

Dzień dobry :)
Podkusiło mnie i włączyłem repozytorium ready. Potem uruchomiłem poldka i upgrade *.
No i wszystko było OK do drugiego rebootu. Pierwszy reboot idzie OK, a drugi kończy się konsolą awaryjną dracut-a z komunikatem:
/shutdown: line 115: reboot: command not found

Ciekawostka - uruchomiłem poldka jeszcze raz i zrobiłem install --downgrade kernel-5.3.8... i po tej operacji pierwszy reboot się udał, a kolejne już nie. To nie dotyczy tylko rebootu, ale i poweroff.

Niestety "upgrade *" dotknął wielu pakietów i nie wiem nawet który mógł coś popsuć.

Pozdrawiam
Krzysiek