Czego mi brakuje?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Sun Oct 6 15:03:59 CEST 2019

Próbuję zrobić nową wersję pakietu smb4k bo w repo mamy jeszcze 1.2.2 (pewnie
tylko ja używam), a obowiązuje już 3.0.2. Ale mam problem z budowaniem. Od
razu dodam, że identyczny problem mam z naszym 1.2.2, więc to nie jest kwestia
samej paczki, a raczej mojego konfigu i teraz chciałbym dojść do tego, czego
mi brakuje.

Otóż wyświetla mi się cała masa komunikatów tego typu:

index.docbook:1480: parser error : Entity 'Linux' not defined
> av oåtkomliga delade resurser (bara för &Linux;).</para>

Ponieważ pakiet buduje się na builderze, definitywnie czegoś mi brakuje, czego
nie obejmuje BR. Co to może być? Ma ktoś jakiś pomysł? Ja - ni w ząb :-(