Przypomnijcie proszę, jak wysyłać coś na buildery

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Sun Oct 6 21:42:31 CEST 2019

Baaardzo przepraszam za zawracanie głowy. Trochę mi wstyd, że się muszę
zapytać ale... nie pamiętam.

Czy mógłby mi ktoś przypomnieć, jak obecnie wysyła się zlecenia przebudowania
paczek na builderach? Koszmarnie dawno to robiłem a teraz mam potrzebę. Prawa
powinienem wciąż mieć. W każdym razie aktualizację SPEC-ów wciąż mogę i daję
radę zrobić.

Z góry dziękuję za pomoc.