opensmtpd-6.0.3p1-1 i backend "db"

stacho stacho at venco.com.pl
Fri Sep 27 13:49:54 CEST 2019

Próbowałem sam skompilować i coś jest nie tak:

configure: WARNING: unrecognized options: --with-ca-file, --with-pam,
--enable-table-db, --with-privsep-user, --with-queue-user,
--with-privsep-path, --with-sock-dir

Pakiet się kompiluje i buduje, ale pewnie z powodu powyższego komunikatu
nie działa backend "db".

--
pzdr
Stacho Pal