[New Spec] geany-plugins

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Sun Apr 26 11:39:03 CEST 2020

On Thu, 20 Feb 2020, Krzysztof Mrozowicz wrote:

> Jeszcze raz za nie dziękuję. Poprawiłem wskazane błędy, wywaliłem
> ostatecznie te pliki z dokumentacją per plugin, bo po dokładniejszym
> wczytaniu się odkryłem, że są one nieużywane od lat. Usunąłem opcję -f z
> każdego rm, gdzie było to niepotrzebne. Posortowałem też speca tak aby
> %files były na końcu.
>
> Na koniec jeszcze pytanie o "%{__make} V=1". Czy jest jakaś metoda
> sprawdzająca czy jest to sprytny Makefile, czy trzeba go przeczytać aby
> się tego dowiedzieć? Nie spotkałem się do tej pory z włączaniem i
> wyłączaniem verbosity w tym miejscu.

Niestety, każdy sobie to wymyśla jak chce i trzeba zajrzeć do Makefile.

> Załączam poprawionego speca.

Zrobiłem pakiet z twoim specem i wrzuciłem poprawki które były jeszcze do
zrobienia. Zajrzyj do histori jak chcesz zobaczyć co jeszcze brakowało
(głównie drobiazgi).

--
Jan Rękorajski                    | PLD/Linux
SysAdm | baggins<at>pld-linux.org | http://www.pld-linux.org/