[New Spec] geany-plugins

Krzysztof Mrozowicz krzysztof at mrozowicz.eu
Tue Apr 28 13:49:55 CEST 2020

Cześć,

On 26/04/2020 10:39, Jan Rękorajski wrote:

> Zrobiłem pakiet z twoim specem i wrzuciłem poprawki które były jeszcze do
> zrobienia. Zajrzyj do histori jak chcesz zobaczyć co jeszcze brakowało
> (głównie drobiazgi).

wielkie dzięki za zajęcie się moim specem! Widzę, że przejrzałeś go
dokładnie :)
Mam w związku z Twoimi zmianami kilka pytań:
1. Czy usunąłeś podpakiet devel bo nie spodziewasz się aby ktokolwiek go
potrzebował?
2. Widzę, że dodałeś podpakiet multiterm - to w sumie nie pytanie, ale
skoro on się zbudował na builderach, jak i trzy (jeśli mnie pamięć nie
myli) inne pakiety, które mi się nie budowały, to popracuję nad
odszukaniem brakujących zależności i dodam je do speca.
3. Czy dodawanie, przykładowo,  %attr(755,root,root) przed
%{_libdir}/*.so.*.*.* ma sens jeśli w tej samej sekcji, dwie linijki
wyżej jest %defattr(644,root,root,755)?
4. %ghost - o ile rozumiem dokumentację, ta dyrektywa powoduje, że pliki
stojące za nią, nie są włączane do pakietu, choć wchodzą do listy plików
dostarczanych przez pakiet:

     %attr(755,root,root) %{_libdir}/*.so.*.*.*
     %attr(755,root,root) %ghost %{_libdir}/*.so.0

W powyższym przypadku do pakietu dodajemy wszystkie pliki *.so* z
wyłączeniem *.so.0. Dlaczego?

Pozdrawiam!
Krzysiek