Problem z mysql-proxy i mysql 5.7

Jacek Osiecki josiecki at silvercube.pl
Wed Dec 16 16:07:38 CET 2020

> Wiadomość napisana przez Krzysztof Mrozowicz <krzysztof at mrozowicz.eu> w dniu 16.12.2020, o godz. 15:03:

> Hej. To nie jest bezpośrednia odpowiedź na Twoje pytanie, ale jak kiedyś czytałem o mysql-proxy to znalazłem rekomendację aby zamiast tego używać haproxy.
> Kilka linków, które znalazłem dziś o myslq-proxy prowadziły do "page not found", więc może rzeczywiście haproxy to lepsze rozwiązanie?

Wiem, generalnie „don’t use in production environment” itd. Z drugiej strony używam PLD, nie wiem co bardziej kozackie ;)

Co do HAProxy - oczywiście, jest fajne i super i tak dalej.
Ale niestety nie jestem w stanie - nie potrafię, nie umiem znaleźć nawet porad - uruchomić haproxy słuchającego na unix sockecie.
Tzn. Umiem, ale przy połączeniu od razu zrzuca…

A właśnie sockety są dla mnie kluczowe.

Pozdrawiam,
—
Jacek Osiecki