Problem iproute2 od wersji 5.1

Marcin Krol hawk at pld-linux.org
Wed Feb 5 21:22:52 CET 2020

On 05-Feb-20 14:23, Maciej Kędzierski wrote:
> Witam.
>
> Po aktualizacji iproute2, od wersji 5.1 wzwyż, pojawił się problem z
> działaniem sieci po restarcie usługi "network". Zwyczajnie sieć nie
> działa, chociaż wszystko restartuje się poprawnie, nie ma błędów.

Używasz rc-scripts z tego co widzę? Miałem ten problem w TLD. Zmienił
się nieco output polecenia ip i potrzebna jest drobna zmiana. Bez niej
usuwane są domyślne reguły routingu i nie masz ruchu. Poprawka jest w
git TLD:

https://git.tld-linux.org/?p=rc-scripts.git;a=commitdiff;h=21e610d89da09c31ff36b575dea6ddb20988e1db

Pozdrawiam
M.