Przebudowa całego KF5 - czy tak niczego nie popsuję?

Peri Noid ed at yen.ipipan.waw.pl
Mon Feb 17 02:24:13 CET 2020

Podbiłem do najnowszych wersji wszystkie paczki KF5, które używam. 76 paczek.
Czy jak zrobię coś w stylu (szkic)

cat lista-pakietów | while read p; do
	make-request -t $p.spec
done

to buildery się nie zawalą? ;-) Paczki w pliku są w kolejności umożliwiającej
zbudowanie, czyli kolejne wymagają wyłącznie poprzednich. Starałem się
poprawnie poustawiać zależności - na ile mi to wyszło to się okaże.

Jeśli jest lepszy sposób to poproszę i informację.

W następnej kolejności zabieram się za KP5, potem KA5.