[New Spec] geany-plugins

Krzysztof Mrozowicz krzysztof at mrozowicz.eu
Thu Feb 20 14:41:06 CET 2020

On 19/02/2020 07:54, Jan Rękorajski wrote:

> Parę uwag na szybko

Jeszcze raz za nie dziękuję. Poprawiłem wskazane błędy, wywaliłem
ostatecznie te pliki z dokumentacją per plugin, bo po dokładniejszym
wczytaniu się odkryłem, że są one nieużywane od lat. Usunąłem opcję -f z
każdego rm, gdzie było to niepotrzebne. Posortowałem też speca tak aby
%files były na końcu.

Na koniec jeszcze pytanie o "%{__make} V=1". Czy jest jakaś metoda
sprawdzająca czy jest to sprytny Makefile, czy trzeba go przeczytać aby
się tego dowiedzieć? Nie spotkałem się do tej pory z włączaniem i
wyłączaniem verbosity w tym miejscu.

Załączam poprawionego speca.

Pozdrawiam
Krzysiek